Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [PHP] Znikający tekst w Box'ie.
vexxon

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam, Jestem raczej trochę niżej niż na poziom przedszkola bo w przedszkolu coś się potrafi a ja jestem zielony w tym zakresie.

Mam następujący problem jak widać na obrazku mam box nie pamiętam jak on się nazywa chyba input box o ile mniemam jak widać to będzie box do wpisywania adresów email .

Jedyne co chciałbym z tym zmienić to to żeby w momencie kiedy użytkownik w niego kliknie to tekst "Wpisz EMAIL" znikł i użytkownik mógł wpisać swój adres email no i aha jak wpisać żeby zmienić kolor tego "Wpisz EMAIL"
Gdzieś znalazłem że polecenie VALUE pozwalało wpisać tekst w okienku to dałem ale nie było napisane jak zrobić aby tekst znikałsmile.gif Nawet nie wiem jak to wpisać do google aby znalazło mi coś takiego.

Jak wygląda ten kod:
  1. <font face=\"Trebuchet MS\">\n\t\t\t <input type=\"text\" name=\"search_word\" id=\"search_box\" class='search_box' value='Wpisz EMAIL'/>\n\t\t\t </font>\n

Jeżeli ktoś mógłby mi napisać jak to powinno wyglądać poprawnie byłbym wdzięczny.

Z góry dziękuje.

Ten post edytował vexxon 6.04.2010, 23:54:25
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 5)
motyl-pl

-----

Jeżeli dobrze kumam to oto chodzi:
Kod
<input     name="pwd" type="password" size="10" class="login_input" value="haslo" onfocus="if(this.value == 'haslo') this.value=''" onblur="if(this.value == '') this.value='haslo'">

Mój kod wyjęty z tym .. na przykładnie masz pokazane czy JavaScript + wydarzenia.
Value w onfocus i onblur musi być takie jak w value input tongue.gif

--------------------
+Quote Post
vexxon

-----

Wiesz wpisałem coś takiego :

1. <input type=\"text\" name=\"search_word\" id=\"search_box\" class='search_box' value='Wpisz EMAIL' onfocus="if(this.value == 'Wpisz EMAIL') this.value=''" onblur="if(this.value == '') this.value='Wpisz EMAIL'"> />

wyskoczył mi taki bład: