Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Pamięć zajmowana przez skrypt / optymalizacja skryptu
potwor
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 7
Pomógł: 0
Dołączył: 26.11.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam.
Mam parę pytań odnośnie drobnej optymalizacji.
Tworzę "grę" w javascript.
Mam przykładowy konstruktor klasy:
  1. function cos(a,b)
  2. {
  3. this.a = a;
  4. this.b = b;
  5. funkcja = function()
  6. {
  7. ...
  8. }
  9. ...
  10. }
  11. obiekt = new cos();

Konstruktor jest używany tylko raz do tworzenia obiektu, tak więc nie ma sensu go trzymać w pamięci po utworzeniu obiektu.
Pytanie #1: czy ten kod będzie bardziej optymalny (pod względem zużycia pamięci):
  1. obiekt = {'a':a,'b':b,'funkcja' = function(){ ..}, ... };

#2: Czy da się usunąć konstruktor(funkcję) po skorzystaniu z niego/niej? Operator delete zwraca false.

#3: Czy da się jakoś zmierzyć pamięć zajmowaną przez skrypt?

Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 21.08.2025 - 05:00