Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> [sprzedam/wdrożę] System obsługi serwisu gwarancyjnego, np. elektronarzędzi, sprzętu AGD itp.
magnus
post 11.12.2009, 11:07:19
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 99
Pomógł: 15
Dołączył: 15.11.2007
Skąd: Nowogród Bobrz.

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zamieszczam ofertę, może akurat ktoś szuka takiego rozwiązania.

Jest to system obsługi serwisu gwarancyjnego (np. elektronarzędzi). Napisany dla konkretnej firmy i dopasowany do jej potrzeb, ale jak najbardziej możliwy do wdrożenia w dowolnym serwisie.

Napisany w PHP/MySQL, obsługa przez przeglądarkę. Jestem jego jedynym autorem.

Wybrane cechy i funkcjonalności:
- >20 możliwych do ustawienia statusów przyjętego urządzenia,
- kilka predefiniowanych ról użytkowników (w obecnie wdrożonym systemie są 3 odrębne jednostki - magazyn, biuro i serwis oraz 8 różnych ról),
- dla każdej roli możliwość zdefiniowania możliwych do ustawiania statusów (przykładowo rola MAGAZYN może mieć tylko statusy dot. przyjęcia i wysyłki sprzętu, a rola BIURO statusy związane z odmowami, korektami faktur i wysyłką dokumentów),
- dla każdej roli możliwość zdefiniowania osobnego menu z dostępnymi funkcjami,
- możliwość dowolnego definiowania "ścieżek statusów" - czyli określenia, jakie statusy można ustawić dla określonego statusu urządzenia. Przy czym można to zrobić albo ogólnie (jednakowo dla wszystkich), albo ustawić różne ścieżki dla różnych ról. Przykładowo rola SERWIS może mieć ścieżkę NAPRAWIONO -> PRZEKAZANO NA MAGAZYN a rola magazyn: NAPRAWIONO -> WYSŁANO (akurat w przypadku aktualnego systemu jest tak, że magazyn również dokonuje niektórych prostych napraw).
- zliczanie dni (zarówno roboczych jak i kalendarzowych) z możliwością ustawienia alertów (wyróżnienia kolorem) dla określonych wartości, dla każdego statusu,
- każdy klient oraz każde przyjęte urządzenie otrzymują unikalny kod, przy pomocy którego można sprawdzać aktualny status (oraz dotychczasową historię zmian) przez www.
- generowanie dokumentów odmowy naprawy gwarancyjnej (PDF), wysyłanych do klientów.

I wiele innych.

System jest na bieżąco rozwijany. Może zostać zmodyfikowany, aby spełnić konkretne wymagania klienta.

Zainteresowanym udostępnię w pełni funkcjonalną wersję testową, do zapoznania się z możliwościami systemu.

Kontakt: magnax@gmail.com ew. GG:251575


--------------------
Efemental.pl - nasz punkt słyszenia :: recenzje :: tylko metal!
Opensource'owy klon Cantra: http://github.com/magnax/Simtr
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 14.08.2025 - 02:28