![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 291 Pomógł: 829 Dołączył: 14.02.2009 Skąd: łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cze
![]() Mam zamiar stworzyć grę w rodzaju wyścigów motorowych, czy samochodowych przez przeglądarkę. Na jakim silniku do gier to robić? Vallheru? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 575 Pomógł: 299 Dołączył: 26.03.2009 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
Własny, najlepszy.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
vallheru jest do rpg
![]() Ale jak to już ktoś napisał -> lepiej zrób sam, zwłaszcza jeśli ta gra ma być popularna==musi być wyjątkowa i oryginalna aby przyciągnąć graczy. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 291 Pomógł: 829 Dołączył: 14.02.2009 Skąd: łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie jestem jeszcze w takim stopniu, żeby napisać samemu
![]() Są jakieś inne? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 640 Pomógł: 44 Dołączył: 8.02.2004 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niezależnie od silnika potrzeba sporej wiedzy programistycznej (+dobry pomysł na grę), grafiki (za darmo dobrej nie dostaniesz), a jak się ma grę to potrzebny dobry serwer, domena, reklama
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 291 Pomógł: 829 Dołączył: 14.02.2009 Skąd: łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie chodzi mi o grę w 2D, ani 3D, ale grę, gdzie np. naciskasz na WYŚCIG i automatycznie sam się rozgrywa, a Ty dowiadujesz się tylko o jej wynikach ; usprawniasz silnik, wymieniasz części itd. W Vallheru da się tak?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Newsman Grupa: Moderatorzy Postów: 2 033 Pomógł: 290 Dołączył: 21.12.2007 Skąd: Łódź ![]() |
Może byc ? ![]() -------------------- Life's simple... You make choices and don't look back...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 662 Pomógł: 45 Dołączył: 26.03.2007 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@blooregard - A na jakiej licencji jest Twój silnik ?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
Moli... Jaja sobie robisz?
![]() I tak naprawdę wyglądają silniki gier wielu, choć może nie są tak oddające rzeczywistość jak moja próba wprowadzenia "zachowań". -------------------- Najpierw był manual... Jeśli tam nie zawarto słów mądrości to zapytaj wszechwiedzącego Google zadając mu własciwe pytania. A jeśli i on milczy to Twój problem nie istnieje :D
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() TAO programowania Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 3 Dołączył: 25.03.2003 Skąd: ze słoika Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Moli... Jaja sobie robisz? :> To co napisał blooregard jest pisane na kolanie w kilka sekund przez naprawdę początkujących z php. W pojęciu osób nieco dłużej znających PHP silnik gry przeglądarkowej jest o niebo bardziej rozbudowany i opiera się już na bardziej skomplikowanych zależnościach niż random, ponieważ całość podparta jest już parametrami wyciąganymi z bazy i odpowiednio obrabianymi. Sam sobie piszę w chwilach wolnych (nie mam ich niestety wiele i tygodniowo może kilka się uzbiera w sumie :/ ) specyfikację takiej gry zintegrowanej z portalem i uwierz, że zależności jakie w niej mam wykraczają daleko poza wartości losowe przy ustalaniu wyniku starcia, a parametrów mających wpływ na wynik jest poza drobnym efektem losowym kilka jeszcze poza poziomem, atakiem i obroną postaci oraz obrażeniami broni, bo dochodzą odporności, wpływ efektów tymczasowych obejmujących cały serwer czy umiejętności aktywnych na postaci. A zamierzam wprowadzić dodatkowo "zachowania", gdzie choćby mag w chwili skończenia many może albo uciekać aż mu się ona zregeneruje, albo przejść do walki wręcz. Wszystko oczywiście oblicza sobie silnik gry, ale jak widzisz to jest znacznie bardziej rozbudowany algorytm niż zwykłe losowanie... Nie dosc ze wall of text to jeszcze full of fail :DI tak naprawdę wyglądają silniki gier wielu, choć może nie są tak oddające rzeczywistość jak moja próba wprowadzenia "zachowań". @blooregard: win :D @op: jak musisz zadac takie pytanie, nie zabieraj sie za to tylko zacznij od np. ksiegi gosci. Ten post edytował Puciek 20.11.2009, 12:56:17 -------------------- |
|
|
![]() ![]()
Post
#11
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Moli... Jaja sobie robisz? ![]() I tak naprawdę wyglądają silniki gier wielu, choć może nie są tak oddające rzeczywistość jak moja próba wprowadzenia "zachowań". Mam tylko jeden komentarz do tego: ![]() Przecież to była ironia... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 634 Pomógł: 14 Dołączył: 27.05.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
thek, mocny jesteś ;D
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 102 Pomógł: 13 Dołączył: 16.10.2009 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
Zwróćcie uwagę na to, z jakim bananem miałem emotę po pierwszym pytaniu
![]() ![]() -------------------- Najpierw był manual... Jeśli tam nie zawarto słów mądrości to zapytaj wszechwiedzącego Google zadając mu własciwe pytania. A jeśli i on milczy to Twój problem nie istnieje :D
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 06:38 |