![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 25.10.2008 Skąd: Trouń Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
w google AdWords istnieje coś takiego jak współczynnik konwersji. Polega ona na efektywności kliknięć do np. sprzedanych produktów. Czy ktoś z Was próbował napisać coś takiego samemu? W skrócie chodzi mi o to by sprawdzić czy użytkownik który przeszedł na stronę produktu w sklepie faktycznie ten produkt kupił, czy tylko się rozgląda. Jakie technologie przy tym zastosować. Czy dane przechowywać z ciasteczkach czy w adresie? Czy w ogóle jest to możliwe? Oraz czy to oby jest faktycznie legalne w świetle prawa polskiego i międzynarodowego, w końcu jest to niejako śledzenie użytkownika oraz jego czynności które się dokonują na stronie nienależącej do mnie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 19.06.2025 - 23:26 |