Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Balans własnej gry/postaci
grzegosh
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 51
Pomógł: 3
Dołączył: 26.06.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam smile.gif Tworzę swoją grę via browser, taką o rycerzach, jakich w necie wiele, ale dużo się dzięki temu uczę smile.gif
Mam już sporo, zarządzanie statystykami, ekwipunek, sklep, pracę/misje, silnik walki, ranking a także raporty z walk.
W planach są skille, questy itp.
Skoro już tę grę piszę, to chciałbym by była w miarę dopracowana, na tyle na ile pozwolą moje umiejętności smile.gif
Chciałbym, aby wywiązała się tu dyskusja na temat głównego silnika, czyli silnika walki. Może po kolei:
Postać posiada:
Siła - odpowiedzialna za obrażenia, przedmioty wymagają odpowiednią siłę.
Zręczność - kto pierwszy atakuje, szansa na krytyk czyli 50% obrażeń wiecej, obrona
Żywotność - zwieksza hp o ileśtam
W planach mam wprowadzenie Wytrzymałości co będzie przekładało się na ilość rund w walce jaką może walczyć postać.
Na razie jest tak, że walczy się aż do hp <= 0, ale jak wprowadzę wytrzymałość to będzie się liczyło kto zadał więcej obrażeń lub hp <= 0.
Teraz mam pytanie, jak te statystyki, jak siła itp mają przekładać się na obrażenia, obrony itp? Na razie 1 do siły to 1 do obrażeń minimalnych i maksymalnych, 1 zręczności to 1 do krytyka, 1 do obrony.
Troche to głupie smile.gif Myślałem o czymś bardziej skompikowanym, jak np że 1 punkt siły to 0.10 dmg itp, chodzi mi ogólnie o balans postaci, walki. Może ktoś ma jakieś ciekawsze pomysły smile.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 20.08.2025 - 05:26