![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 3 Dołączył: 26.06.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
![]() ![]() Mam już sporo, zarządzanie statystykami, ekwipunek, sklep, pracę/misje, silnik walki, ranking a także raporty z walk. W planach są skille, questy itp. Skoro już tę grę piszę, to chciałbym by była w miarę dopracowana, na tyle na ile pozwolą moje umiejętności ![]() Chciałbym, aby wywiązała się tu dyskusja na temat głównego silnika, czyli silnika walki. Może po kolei: Postać posiada: Siła - odpowiedzialna za obrażenia, przedmioty wymagają odpowiednią siłę. Zręczność - kto pierwszy atakuje, szansa na krytyk czyli 50% obrażeń wiecej, obrona Żywotność - zwieksza hp o ileśtam W planach mam wprowadzenie Wytrzymałości co będzie przekładało się na ilość rund w walce jaką może walczyć postać. Na razie jest tak, że walczy się aż do hp <= 0, ale jak wprowadzę wytrzymałość to będzie się liczyło kto zadał więcej obrażeń lub hp <= 0. Teraz mam pytanie, jak te statystyki, jak siła itp mają przekładać się na obrażenia, obrony itp? Na razie 1 do siły to 1 do obrażeń minimalnych i maksymalnych, 1 zręczności to 1 do krytyka, 1 do obrony. Troche to głupie ![]() ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 05:26 |