Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> System zarządzania mailami w firmie (CRM), komercyjny i niekomercyjny
Kabraxis
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 81
Pomógł: 2
Dołączył: 28.03.2003

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam serdecznie,

Chciałbym tym tematem rozpocząć małą dyskusję na temat rozwiązań oraz użycia konkretnego oprogramowania, które ma na celu ułatwianie kontaktu z klientem. Mam tutaj na myśli oczywiście pocztę elektroniczną, śledzenie korespondencji z klientem itd. Poza samą funkcjonalnością taki system musi spełniać jeszcze warunki usability od wewnątrz firmy aby był praktyczny w użyciu.

Moje pytanie jest następujące: Jakie rozwiązania proponujecie? Jakiego konkretnie oprogramowanie używacie? Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem? Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie? Prosiłbym o umieszczenie informacji w wypowiedzi czy system znany jest od wewnątrz i był używany w realnej sytuacji w firmie czy jest to opinia bardziej teoretyczna.

Ten post edytował Kabraxis 13.06.2009, 18:39:21
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 20.08.2025 - 10:28