![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 81 Pomógł: 2 Dołączył: 28.03.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam serdecznie,
Chciałbym tym tematem rozpocząć małą dyskusję na temat rozwiązań oraz użycia konkretnego oprogramowania, które ma na celu ułatwianie kontaktu z klientem. Mam tutaj na myśli oczywiście pocztę elektroniczną, śledzenie korespondencji z klientem itd. Poza samą funkcjonalnością taki system musi spełniać jeszcze warunki usability od wewnątrz firmy aby był praktyczny w użyciu. Moje pytanie jest następujące: Jakie rozwiązania proponujecie? Jakiego konkretnie oprogramowanie używacie? Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem? Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie? Prosiłbym o umieszczenie informacji w wypowiedzi czy system znany jest od wewnątrz i był używany w realnej sytuacji w firmie czy jest to opinia bardziej teoretyczna. Ten post edytował Kabraxis 13.06.2009, 18:39:21 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 10:28 |