Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> [szukam] kogoś, kto mi wykona portal (PHP, SQL), Zlecenie dla zawodowca lub amatora - wykonanie portalu
lookingfor

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witajcie,

Szukam chętnego, który wykona mi mój portal w PHP i SQL. Jednorazowe zlecenie + ew, późniejsze grzebanie jeśli będę miał jakieś zachcianki. Można dostosować gotowca lub wykonać wszystko od podstaw. Sam jestem programistą (i z zawodu i z wykształcenia) więc się na pewno dogadamy.

Robię zdjęcia, i chcę je dawać na WWW. Zjęcia obrabiam, wycinam. Zdjęcia mają swój tytuł i podpis. Ma z tego być baza danych tytułów, możliwość wyszukiwania po tytule i podpisie. Fajnie, gdyby jakiś moduł administratora sam pomniejszał mi zdjęcia do uniwersalnego rozmiaru, ale jak nie to mogę to robić ręcznie.

Możliwość zapisania się na newsletter i otrzymywanie powiadomień, że dodałem nowe zdjęcia

Uaktualnianie spisu oraz informacji "fotek w serwisie tyle a tyle, ostatnia modyfikacja wówczas a wówczas"

Mam już tę stronę, którą sobie daaaawno temu napisałem, ale wymaga ona ode mnie bardzo dużo manualnych prac, chciałbym jak najwięcej mieć zautomatyzowane - a nie mam czasu grzebać w kodzie.

CZYLI: GALERIA ZDJĘĆ + BAZA DANYCH

Kontakt na emailadresse /zawijacz/ wp /kropka/ pl

czekam na kontakt, pozdrawiam
Piotr
Go to the top of the page
+Quote Post
ViX

-----

Piotrze, skoro jesteś programistą to dlaczego wolisz komuś zapłacić zamiast samemu zrobić takie portal?

--------------------
Poszukujący wiedzy
+Quote Post
lookingfor

-----

Witam,

dziękuję bardzo. Otrzymałem na tyle ofert, że na pewno już sobie kogoś wybiorę, jeszcze raz Wam dziękuję.

Odpowiadając na pytanie ViX-a: mam tyle pracy zawodowej i obowiązków w domu jako ojciec, że niestety nie mam czasu się zająć swoją stroną. Tu wogóle nie jest potrzbne ani to pytanie - ani moja odpowiedź, gdyż od pokoleń jest znany "fenomen szewca bez butów".

pozdrawiam
Piotr