Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> [PHP] PHP5 - prolem z instalacją, php.ini - nie chce się otworzyć!
Befana
post 20.01.2009, 10:41:15
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam, jestem na prawdę zielonym przedszkolakiem wiec z góry proszę o wyrozumiałość.

Od wczoraj szukam i szukam rozwiązania problemou na różnych stronach, forach, książkach... znalazłam dwa i... nic nie działa sad.gif

Do rzeczy więc:
Chciałam zainstalować PHP, pobrałam wersję 5.2.8 dla Win32
wcześniej zainstalowałam Apache2.2 - działa
i MySQL 5.0 też działa, przynajmniej tak mi się wydaje:/

Tak więc pobrałam pakiet PHP, rozpakowałam w folderze c:\php5
Moje podręczniki i strony, które znalazłam podają, że php.ini-recommended należy skopiować do c:\Windows i zmienić na php.ini - skopiowałam, zmieniłam nazwę, chciałam otowrzyć bo musze tam wprowadzić jakieś zmiany i nic!!!
Pojawia się informacja: "nazwa pliku, nazwa katalogu lub składnia etykiety woluminu jest niepoprawna" po czy pojawia siepusta strona notatnika.
Prubowałam kopiować w różne miejsca i wszystko z podobnym efektem.

Wiem, ze to strasznie banalne pytanie, ale to moje absolutnie pierwsze kroki z php i już zupełnie skończyły mi się pomysły sciana.gif . Będę na prawdę ogromnie wdzieczna za pomoc.
Go to the top of the page
+Quote Post
EarthCitizen
post 20.01.2009, 10:46:38
Post #2

-----

Jak jesteś zielony to zostaw te instalacje, bo do końca roku to nie zaczniesz programować winksmiley.jpg

Ściągnij sobie http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html#646 rozpakuj na dysku C, otwórz xampp-control.exe wciśnij start przy serwerze apache i bazie mysql i gotowe:D

Tam będzie folder htdocs, to jego zawartość przenieś sobie najlepiej do nowego folderu, żebyś mógł tam sobie podejrzeć coś od czasu do czasu (są ciekawe skrypty jak na start w PHP).