Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> Uszkodzony plik AVI
Lonas

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (20%)
X----

Witam. Mam taki problem - padl mi dysk, z którego udało mi sie programem odzyskac pliki avi ktore tam byly - ale podczas odzyskiwania w pliku cos sie zepsulo - teraz odtwarzacze ktorymi probuje naprawic plik pokazuja ze to nie jest plik avi - sprawdzalem prograem avic jakie kodeki sa potrzebne - avic pokazuje krzaki - ©Ş|č :/

probowalem plik otworzyc avi checker, videofixer, AVImedic, Virtual Dub, VLC

i nic - ktos wie jak moge naprawic strukture tego pliku ?

--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
michalkjp

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Cytat(Lonas @ 3.01.2009, 19:46:33 ) *
i nic - ktos wie jak moge naprawic strukture tego pliku ?

Nie znam się na naprawianiu AVI'ków, ale trochę się bawiłem w odzyskiwanie danych - jeśli udało Ci się odzyskać plik a program wyświetlający o nim informacje pokazuje krzaki, to niezbyt dobrze Ci wyszło odzyskanie pliku. Informacje o pliku - jego kodowaniu etc. są najczęściej umieszczone w nagłówku pliku. Tak jest w przypadku kompresowanych filmów - jeśli te informacje zostały utracone, to nie możesz zakładać, że reszta informacji jest poprawna. W zasadzie, to Twój filmik mógł się zamienić w duży plik wypełniony losowymi danymi.
+Quote Post
Lejto

-----

mój dysk był 2 razy formatowany próbowałem odzyskać dane jednym programem to wszystko porozwalane było, potem znalazłem program GetDataBack for NTFS odzyskałem i wszystko działało, wszystko odzyskało i jest ok smile.gif

--------------------
+Quote Post
michalkjp

-----

Podczas formatowania dane nie są usuwane - można je odzyskać. Jeśli "padnie" Ci dysk, to może to oznaczać wiele różnych uszkodzeń fizycznych talerzy jak również elektroniki, które prowadzą do przekłamywania danych etc.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)