Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Księga gości - proszę o pomoc w uruchomieniu, Problem z zaprogramowaniem księgi gości
bcrew5

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

witam

założyłem sobie stronke i aby ją uatrakcyjnić chciałem założyć sobie księgę gości... w php jestem laikiem więc ściągnąłem sobie gotowy skrypt stąd: kliknij po czym nadałem odpowiednim plikom chmod 777 (wszystko zgodnie z dołącząną instrukcją). Pozmieniałem ścieżki itp ale księga dalej nie działa:( może mi ktoś powiedzieć co robię nie tak? I jak mam zrobić żeby było dobrze? link do stronki, gdzie znajduje się księga: kliknij. Ewentualnie mogę wkleić skrypt księgi... proszę o pomoc!
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 4)
erix

Grupa: Moderatorzy

Cytat
Pozmieniałem ścieżki itp ale księga dalej nie działa:( może mi ktoś powiedzieć co robię nie tak

Jak dasz mi szklaną kulę, to Ci powiem wszystko. Dlaczego twierdzisz, że nie działa? Jakieś błędy, etc?

edit: (@~bcrew5): pytałem, bo nie mogłem jakoś księgi tam znaleźć (na Twojej stronie).

Ten post edytował erix 12.12.2008, 14:00:29

--------------------

ZCE :: Pisząc PW załączaj LINK DO TEMATU i TYLKO w sprawach moderacji :: jakiś błąd - a TREŚĆ BŁĘDU? :: nie ponaglaj z odpowiedzią via PW!
+Quote Post
l0ud

-----

Spróbuj z nowszą wersją skryptu:
http://sanneo.net/index.php?m=my_scripts&a...p=sanneos_gbook

--------------------
XMPP: l0ud@chrome.pl
+Quote Post
bcrew5

-----

Cytat(erix @ 11.12.2008, 21:09:20 ) *
Jak dasz mi szklaną kulę, to Ci powiem wszystko. Dlaczego twierdzisz, że nie działa? Jakieś błędy, etc?

zajrzyj na stronke;/;/ kliknij coś się wyświetla ale księga poprostu nie działa, nie znam sie na php więc mogę liczyć tylko na waszą pomoc:)
+Quote Post
czachor

-----