![]() |
![]() ![]() |
![]() |
-Neo_b- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Witam, jestem tu nowy. Mam pytanie, w jaki sposób mogę spowodować, żeby mój skrypt oczekiwał na połączenie TCP/IP? Po wywołaniu skryptu, jest on zakończony i już chyba nie oczekuje... (po użyciu socket_listen()) Na dodatek chciałbym się zapytać jak wywołać skrypt na serwerze metodą post (po uzyskaniu połączenia z serwerem).
Mianowicie chodzi mi o to, żebym mógł się dzięki mojemu programowi wysłać informacje do skryptu php, który potem wyśle je gdzie indziej. (proszę podać jaki pakiet muszę wysłać, te przykładowe pakiety znalezione w Internecie nie działają, a wszędzie wrzuciłem znaki CRLF) Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 419 Pomógł: 42 Dołączył: 12.08.2008 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
CURL
|
|
|
-Neo_b- |
![]()
Post
#3
|
Goście ![]() |
Dzięki za odpowiedź, z tego co przeczytałem cURL to biblioteka umożliwiająca proste przesyłanie formularzy. Niestety potrzebuję informacji o całym pakiecie, ponieważ mój skrypt php jest wywoływany spod UnrealScript, gdzie muszę wszystko robić "na piechotę". Potrzebuję również wiedzieć w jaki sposób sprawić, by skrypt php po wysłaniu pakietu przez protokół TCP/IP oczekiwał na odpowiedź, którą mógłbym później wykorzystać.
Gnębi mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie nie rozumiem różnicy pomiędzy tworzeniem gniazda (socket) poprzez socket_create(), bindowaniem go do adresu IP funkcją bind_socket() oraz łączenie go do zdalnego hosta dzięki socket_connect() a użyciem fsockopen(). Czy różnica w ogóle istnieje? Dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 16:55 |