Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Umowa z klientem. Czas realizacji witryny
twojastara
post 27.07.2015, 19:42:01
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 124
Pomógł: 0
Dołączył: 25.11.2014

Ostrzeżenie: (10%)
X----


W jaki sposób ustalacie termin wykonania witryny z klientem na początku? Czy w ogóle jest to niezbędne? Co jeśli projekt się wlecze?


(Chciałbym przyjąć jakieś zlecenia, ale jestem początkujący i ciężko by mi było określić termin realizacji.)
Go to the top of the page
+Quote Post
Damonsson
post 27.07.2015, 20:27:28
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 355
Pomógł: 533
Dołączył: 15.01.2010
Skąd: Bydgoszcz

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Musisz niestety to jakoś oszacować i najlepiej ten czas x2 wpisać w umowę. Myślę, że bez określonego czasu na wykonanie, żaden klient niczego nie zleci. Jak projekt się wlecze to przyspieszasz pracę, jak wlecze się z winy klienta, to jego problem nie Twój, oczywiście musisz to zawrzeć w umowie.
Go to the top of the page
+Quote Post
twojastara
post 27.07.2015, 22:46:38
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 124
Pomógł: 0
Dołączył: 25.11.2014

Ostrzeżenie: (10%)
X----


no załóżmy wlecze się z mojej winy. W umowie zawarta jest kara za zwłokę? Jest określona konretna kwota za dzień, tydzień zwłoki?


(Bo zastanawiam się jak rozgryźć taką kwestię. Poziom prezentuję marny, ale koniec końców efekt jest taki jaki sobie zakładam, wiadomo, do wszystkiego się z google dojdzie, to tylko kwestia czasu. A skoro w efekcie powstaje dobra aplikacja to czemu by tego nie zrobić dla kogoś i dla pieniędzy. No i jak to pogodzić by znaleźć klienta, który byłby skłonny czekać 5 razy dłużej niż u konkurencji)

Ten post edytował twojastara 27.07.2015, 23:01:48
Go to the top of the page
+Quote Post
Spawnm
post 27.07.2015, 23:03:46
Post #4





Grupa: Moderatorzy
Postów: 4 069
Pomógł: 497
Dołączył: 11.05.2007
Skąd: Warszawa




Ale o jakim typie apki rozmawiamy?