Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> edycja treści w znaczniku, na stronie www bez bazy danych i CMS
brokenwings
post 11.09.2013, 15:25:33
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.11.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam wszystkich,
jestem początkującym i dopiero zaczynam uczyć się php. Potrzebuje stworzyć w zwykłej stronie napisanej w HTML możliwość edycji dwóch pól.
Chodzi mi o to abym mógł zmieniać tekst, który na stałe w tym momencie jest wpisany w znaczniku <p>. Chciałbym dowolnie zmieniać ten tekst ale bez CMS czy bazy danych. Może to działać na takiej zasadzie, że to co wyedtuje będzie zapisywać się do pliku .txt i z tego pliku potem będzie pobierana ta inna nazwa, którą podałem. Lub jakiś inny pomysł jeśli macie jakieś propozycje. Bardzo proszę o pomoc.
Go to the top of the page
+Quote Post
sowiq
post 11.09.2013, 15:29:32
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 890
Pomógł: 339
Dołączył: 14.12.2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(brokenwings @ 11.09.2013, 16:25:33 ) *
to co wyedtuje będzie zapisywać się...

Wyedytujesz jak i gdzie?
Go to the top of the page
+Quote Post
shpaque
post 11.09.2013, 15:30:34
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 651
Pomógł: 3
Dołączył: 31.01.2011
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (10%)
X----


no więc choć 1 utworzony w tym celu plik txt czy csv - to juz best baza danych smile.gif

zwykla strona musi byc napisana w php, a nie html wink.gif

jest tego pełno, wystarczy przeszukać forum - ja się własnie w ten sposób nauczyłem tego i owego...
Go to the top of the page
+Quote Post
brokenwings
post 11.09.2013, 15:35:57
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 6
Pomógł: 0
Dołączył: 16.11.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Mam stronę www:
i przykładowo znacznik <p>tekst</p> - co na stronie wyświetlane jest jako akapit z napisem "tekst"