Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Strona główna zaindeksowana z dziwną subdomeną
klapaucius
post 3.05.2015, 23:50:08
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 223
Pomógł: 3
Dołączył: 4.07.2009
Skąd: Kraków

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witajcie,
Powiem od razu, że w kwestii SEO jestem totalnym amatorem. Posiadam stronkę/blog, którą około miesiąca temu opublikowałem.
Załóżmy, że moja strona ma adres jakaśmojastronka.pl. I wszystkie podstrony są normalnie zaindeksowane w google, z wyjątkiem strony głównej - ma ona adres katalog.jakaśmojastronka.pl.
Powiedzcie mi, skąd to się mogło wziąć, jeśli NIGDZIE nie dodawałem takiej nazwy, nie tworzyłem takiej subdomeny ani nic. Nawet w samej treści strony nie wiem czy padło wgl. takie słowo jak "katalog" - jestem bardzo zaskoczony tym, że coś takiego wskoczyło, tymbardziej jako strona główna.

Spotkaliście się z czymś takim? Jeśli tak, to z czego to wynika?

Strona robiona na Wordpressie. Podstawowa konfiguracja SEO zrobiona (sitemap, robots.txt itd.).

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
+Quote Post
fate
post 6.05.2015, 10:23:10
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 824
Pomógł: 106
Dołączył: 14.03.2012
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


A czy ten adres działa? Może jest jakies przekierowanie ustawione w konf


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
Pyton_000
post 6.05.2015, 10:45:48
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 8 068
Pomógł: 1414
Dołączył: 26.10.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


To kurde jak opublikowałeś to podaj ten adres.
Go to the top of the page
+Quote Post
klapaucius
post 6.05.2015, 19:41:35
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 223
Pomógł: 3
Dołączył: 4.07.2009
Skąd: Kraków

Ostrzeżenie: (0%)
-----