Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tworzę bloga, którego sam napisałem, Zapraszam do oceny mojego bloga :)
makoso
post 2.02.2016, 15:15:55
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 9
Pomógł: 0
Dołączył: 2.02.2016

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Tych nowych w PHP zapraszam do pierwszego wpisu o PHP
programowanie.pro-website.pl/wiedz-wiecej/32/php-przedstawienie-jezyka
Pozostałe osoby prosiłbym o ocenę wyglądu, stylu artykułu etc. z góry dziękuję za opinię smile.gif
Tak jak napisałem cały blog jest w 100% napisany osobiście z wykorzystaniem Symfony2, jestem jeszcze początkujący ale powtórzenie sobie podstaw w taki sposób na pewno dobrze mi zrobi smile.gif

Ten post edytował nospor 2.02.2016, 15:20:16
Go to the top of the page
+Quote Post
Pyton_000
post 2.02.2016, 15:26:08
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 8 068
Pomógł: 1414
Dołączył: 26.10.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Wymień kompletnie grafikę.

Te cienie są okropne. Hover na komentarzu... myślałem że mi oczy wypali.
Menu - Po co zwijanie ? Przecież i tak to jest porozwijane na starcie...

XAMPP... rly? Windows?
Art ogólnie nie powala. W sumie to nic nie mówi.
Go to the top of the page
+Quote Post
makoso
post 2.02.2016, 15:32:09
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 9
Pomógł: 0
Dołączył: 2.02.2016

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie miałem w ogóle pomysłu jak te komentarze zrobić, te hover-y dodałem aby to jakoś ubrać... Zastanowię się jak to lepiej ułożyć aby to miało ręce i nogi, co w całej grafice wymienić to nie wiem, myślałem że przejrzyście wygląda.

Menu tak zwijane ponieważ na telefonach to dziwnie ogarnąłem i tam całe menu jest zwinięte, użytkownikowi na komputerze nie powinno to przeszkadzać,

Tak Xampp i Windows ponieważ wątpię aby ktoś kto zaczyna swoją przygodę w tej dziedzinie leciał na innym OS