Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Czy studia są mi potrzebne?
piotr3161
post 25.11.2012, 20:09:55
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 32
Pomógł: 0
Dołączył: 1.11.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,

Od nie dawna jestem studentem informatyki -zaocznie.
Pracuje w dobrej firmie prywatnej i praca wiąże się z moimi zainteresowaniami - informatyką (szczególnie strony internetowe). Posiadam także dyplom technika informatyka.

Jednak po tym okresie doszedłem troszkę do wniosku że studia zabierają mi dużo cennego czasu i nie wiem czy w tej dziedzinie mają duże znaczenie?
Mam kolegę który jest na prywatnej uczelnie i nie potrafi napisać prostego programu...

Nawet jak przeglądam ogłoszenia widzę, że rzadko kto wymaga studiów- po za tym każdy niby może je skończyć....
Jednak ja w weekendy chciałbym sam się dokształcać (PHP, SEO, grafika )
Kupiłem kilka książek i oglądam kursy video.

Co Wy sądzicie o tym- warto w moim przypadku trwać na studiach czy samemu się kształcić? Może płatne szkolenia z certyfikatem?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
+Quote Post
lobopol
post 25.11.2012, 20:36:29
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 729
Pomógł: 346
Dołączył: 4.04.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie warto, lepiej mieć rzeczywiste doświadczenie niż nic nie warty papierek.


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
pyro
post 25.11.2012, 22:34:07
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 148
Pomógł: 230
Dołączył: 26.03.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(piotr3161 @ 25.11.2012, 20:09:55 ) *
Witam,

Od nie dawna jestem studentem informatyki -zaocznie.
Pracuje w dobrej firmie prywatnej i praca wiąże się z moimi zainteresowaniami - informatyką (szczególnie strony internetowe). Posiadam także dyplom technika informatyka.

Jednak po tym okresie doszedłem troszkę do wniosku że studia zabierają mi dużo cennego czasu i nie wiem czy w tej dziedzinie mają duże znaczenie?