![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 6.12.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, w php nie programowałem jeszcze obiektowo, ale miałem już z tym do czynienia w c++. Jestem w trakcie pisania gry internetowej (coś jak rd lub ogame ale o wiele bardziej rozbudowanej) Mając jednak uwagę nad wydajnością gry oraz uporządkowanie całego kodu, zastanawiam się jak tą grę pisać obiektowo czy strukturalnie.
Pisząc strukturalnie wszystkie funkcje raczej były by od razu w pamięci serwera i będą wykonywane od razu po odwołaniu się do nich, (więc wydaje się to szybkie oraz wydajne, lecz przy dużej ilości kodu miałbym problemy z ogarnięciem całości) Natomiast pisząc obiektowo w pamięci będę miał opisy tych klas, ale jak to wszystko będzie wykonywane? Jeśli mam coś takiego: class A class B extend class A class C extend class A i w pewnym miejscu tworzę obiekt klasy C to jak on jest tworzony fizycznie?? Tworzą się obiekty tych wszystkich klas?? Jaka jest mniej więcej wydajność kodu pisanego obiektowo a strukturalnie? Licząc, że na serwerze będzie grało z 300 osób staram się, aby to było jak najbardziej wydajne i jak najmniej wykorzystujące serwer. Macie może jakieś stronki dotyczące tego jak ten kod obiektowy jest wykonywany fizycznie, co kiedy jest tworzone?? Ten post edytował kobr 6.12.2007, 22:09:21 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 00:28 |