![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 46 Pomógł: 1 Dołączył: 15.05.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Mam następujący problem: chcę przyciszyć płynnie lub nie, już wszystko mi jedno dany utwór i uruchomić następny, mam je odpalone przez Action Script w trzech MC, korzystam z tego skryptu: Kod Sound.prototype.fadeIn = function (updateTime){ this._sndObj != undefined ? (clearInterval(this._sndObj), delete this._sndObj) : null; this._sndObj = setInterval(function () { var volume=arguments[0].getVolume(); volume < 100 ? arguments[0].setVolume(volume+1) : (clearInterval(arguments[0]._sndObj), delete arguments[0]._sndObj); },updateTime,this); } Sound.prototype.fadeOut = function (updateTime){ this._sndObj != undefined ? (clearInterval(this._sndObj), delete this._sndObj) : null; this._sndObj= setInterval(function () { var volume=arguments[0].getVolume(); volume > 0 ? arguments[0].setVolume(volume-1) : (clearInterval(arguments[0]._sndObj), delete arguments[0]._sndObj); }, updateTime,this); } ASSetPropFlags(Sound.prototype,["fadeIn","fadeOut"],1); problem w tym, że zarówno ten kod, jak i zwykle setVolume działa tylko na jeden element jednocześnie - gdy chcę wykonać dwie czynności, jeden dźwięk wywalić w kosmos, a drugi odpalić, to efekt jest taki, że nic się nie dzieje, przy wyłączeniu/włączeniu jednego w sposób płynny powyższym skryptem jest OK, próbowałem nawet go do każdego MC wrzucić i nazwać inaczej wywołując inne funkcje, ale nic, tak jakby się nie dało kompletnie dwóch czynności na dźwiękach na raz wykonywać, serdecznie proszę o możliwie szybką pomoc, gdyż sprawa jest dosyć pilna... pozdrawiam Ten post edytował llukasz 19.08.2007, 11:22:33 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 2.10.2025 - 10:16 |