Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Gra w php, problem trochę z innej beczki
Darth Michu
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 16
Pomógł: 0
Dołączył: 13.03.2007

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam. Temat trochę z innej beczki, ale w miarę ciekawy.

Od około 4 tygodni piszę grę browserową w php, i jak na razie dobrze mi idzie. Natrafiłem jednak na problem pisząc skrypt walki pvp. Zasatanawiam się nad sposobem w jaki dana zbroja/hełm/cokolwiek innego miałoby wpływać na zmniejszenie obrażeń od danej broni/czaru. Myślałem już nad zastosowaniem procentów (np. jakaśtam zbroja broni przed 10% obrażeń) Pomysł jednak odrzuciłem, gdyż w ten sposób istniałby limit jakości zbroi.

Grając w wiele gier, zarówno sp, jak i mmo, doszłem do wniosku że istnieje jakiś sposób na taką organizację zbroi, broni i innych, że można by w nieskończoność ulepszać zbroje(przykłady: Diablo II, I-rpg.net)

Czy ktoś ma pomysł, jak to zrobić?

Ten post edytował Darth Michu 24.06.2007, 14:39:47
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 25.12.2025 - 14:13