Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 16 Pomógł: 0 Dołączył: 13.03.2007 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam. Temat trochę z innej beczki, ale w miarę ciekawy.
Od około 4 tygodni piszę grę browserową w php, i jak na razie dobrze mi idzie. Natrafiłem jednak na problem pisząc skrypt walki pvp. Zasatanawiam się nad sposobem w jaki dana zbroja/hełm/cokolwiek innego miałoby wpływać na zmniejszenie obrażeń od danej broni/czaru. Myślałem już nad zastosowaniem procentów (np. jakaśtam zbroja broni przed 10% obrażeń) Pomysł jednak odrzuciłem, gdyż w ten sposób istniałby limit jakości zbroi. Grając w wiele gier, zarówno sp, jak i mmo, doszłem do wniosku że istnieje jakiś sposób na taką organizację zbroi, broni i innych, że można by w nieskończoność ulepszać zbroje(przykłady: Diablo II, I-rpg.net) Czy ktoś ma pomysł, jak to zrobić? Ten post edytował Darth Michu 24.06.2007, 14:39:47 |
|
|
|
Darth Michu Gra w php 24.06.2007, 14:38:54
UDAT Co to ma wspólnego z PHP? 24.06.2007, 14:43:26
kwiateusz Przeniesiono PHP->Hydepark 24.06.2007, 14:58:39
Black-Berry zamiast linowo zmniejszac obrażenia zmniejszaj je ... 24.06.2007, 14:59:49
Darth Michu YYYY.... co?
"zmniejszaj je za pomocą f... 24.06.2007, 15:00:09
Łaktus zobacz sobie gf lub vallheru:)
$wroga sila=... 24.06.2007, 15:02:23
Black-Berry kiedy jeden punkt $armor zmniejsza obrazenia ... 24.06.2007, 15:08:58
Darth Michu Bardzo sprytne, do zrobienia. (Ty jesteś z 2 liceu... 24.06.2007, 15:13:00
envp Lepiej zeby mike_mech tego nie widzial bo on matme... 24.06.2007, 15:34:15
fiszol W diablo nie ma czegoś takiego jak rozwijanie zrob... 24.06.2007, 16:00:08
Zbłąkany @envp: ekspotencjalnej? chyba miałeś na myśli eksp... 26.06.2007, 19:35:07 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 25.12.2025 - 14:13 |