Witam
Jeśli chodzi o php to jestem laikiem więc Proszę o pomoc ponieważ nie potrafię sobie poradzić ze "skryptem" który skleciłem, a dziwne jest to że u mnie na serwerze działa natomiast na serwerze strefy.pl nie, czy można to rozwiązać w inny sposób.
Srypt wyświetla formularz plus link do innych pól formularza które powinny być wybrane a nie są wybierane, nie wiem gdzie popełniłem błąd. Poniżej fragment kodu.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
...............
...............
echo "
<form name=\"upload\" method=\"post\" enctype=\"multipart/form-data\" action=". $_SERVER['PHP_SELF']."?go=galeria&dodaj_do=".$strgaleria."&zdjecia=dodaj&zrob />\n";
if (isset($nowyalbum) == TRUE) {
?>
<table width="65%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <td width="21%">Nazwa albumu
</td> <td width="79%"><input id="galerianowa" size="35" type="text" name="galeria" value="" class="inputbuton" /></td> <td><input id="opisgalnowa" maxlength="35" size="50" type="text" name="opisgal" value="" class="inputbuton" /></td> <?php
} else {
echo "<br /><a class=\"menu\" href=". $_SERVER['PHP_SELF']."?go=galeria&dodaj_do=".$strgaleria."&zdjecia=dodaj&nowyalbum >Dodaj do galeri ".$strgaleria." i utwórz nowy album
</a><br />\n
<br />\n";
?>
<table width="65%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <td width="21%">Dodaj do
</td> <td width="79%"><?php echo "<select name=\"galeria\" class=\"inputbuton\" onChange=\"showtext()\">\n";
$gal = "SELECT * FROM zdjecia_$strgaleria GROUP BY galeria";
$wynikgal = mysql_query($gal);
while($rowgal = mysql_fetch_array($wynikgal))
{
echo "
<option value=\"".$rowgal['galeria']."\">". $rowgal['opisgal']."
</option>\n";
}
echo "
<script language=\"javascript\">\n";
echo "<!--\n";
echo "var shortcut=document.upload\n";
echo "var descriptions=new Array()\n\n";
echo "//extend this list if neccessary to accomodate more selections\n";
echo "descriptions[0]=\" Wybierz galerie \"\n";
$opgal = "SELECT * FROM zdjecia_$strgaleria GROUP BY galeria";