![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 196 Pomógł: 0 Dołączył: 9.03.2017 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego sklepy internetowe mają zazwyczaj taką piękną i intuicyjną nawigację fasetową (filtrowanie), a np.:
- magazyny i blogi, - strony i konta użytkowników na portalach społecznościowych (w tym YT) - niektóre (?) platformy streamingowe (znam tylko Netflixa, więc nie wiem jak jest w innych) nie mają takiej nawigacji? W sklepach szybko widzę jaki dokładnie jest asortyment i szybko wybieram sobie to, co mnie interesuje. Natomiast w pozostałych wymienionych typach stron wchodzę w kategorię/tag, użytkownika albo wpisuję coś w wyszukiwarce to dostaję bezładną, niekończącą się opowieść. Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego tak jest? Myślę, że ten trend nie będzie się długo utrzymywał, bo Internet się rozrasta w ogromnym tempie, i porządek będzie w coraz większej cenie. Co o tym myślicie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 29.06.2025 - 15:28 |