![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2010 Skąd: Jastrzębie Zdrój Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Jestem w trakcie pisania systemu helpdesk i zastanawiam się nad kwestią tagowania zgłoszeń. Na chwilę obecną mam to rozwiązane w ten sposób, że w momencie dodawania zgłoszenia do systemu, oprócz wpisania Tematu problemu, jest dodatkowe pole "tagi zgłoszenia" - spotykany wielokrotnie plugin javascriptowy (wpisujemy konkretne tagi i za pomocą spacji, przecinka czy tabu oddzielamy je od siebie). Tagi lecą do bazy wraz z idikiem konkretnego zgłoszenia. Do tej pory, miałem rozwiązane to w taki sposób, że podczas tworzenia postu/zgłoszenia i wpisywania tagów...w momencie gdy znalazł już taki tag w bazie danych, wyświetlał poniżej listę proponowanych zgłoszeń, które zawierały ów tagi. Takie rozwiązanie mnie jednak nie zadowala. Zawsze znajdzie się ktoś...a raczej 80% ludzi, którzy nie będą tagować postów, co za tym idzie sporo tematów, które mogą zawierać ciekawe wskazówki, podpowiedzi zostaną pominięte tylko dlatego, że nie podano tagu. W jaki sposób można by to było lepiej rozwiązać? Macie jakieś pomysły? Może dodatkowo oprócz tagów, explodować po spacji temat zgłoszenia, stringa powyżej 2 znaków również przechowywać w bazie wraz z idikiem zgłoszenia? Chodzi generalnie o to, że podczas tworzenia zgłoszenia, system spróbuje wyszukać takie samo lub podobne zgłoszenie i podpowie użytkownikowi rozwiązanie. Coś na zasadzie "Może chodziło Ci o...?" lub "Zanim napiszesz zgłoszenie sprawdź czy podobny problem już wcześniej nie wystąpił..." i lista tematów pokrewnych... Robiliście coś podobnego? Macie jakieś swoje patenty? Prosze o pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Dzięki i pozdrawiam. Ten post edytował MateuszRyaN 2.08.2016, 14:57:18 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 16:55 |