![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Przez ostatnie kilka miesięcy borykam się z problemem telefonu który zamówiłem dla mojego znajomego przez Allegro. W skrócie opiszę problemy które wystąpiły po drodze wraz z datami (wszystko jest udokumentowane na mojej poczcie): 06.10.2014 - Kupno telefonu i wysłanie środków przez PayU (235 zł) 07.10.2014 - Dowiaduje się, że telefon jest sprowadzany z Chin i dostawa może potrwać do 50 dni roboczych 16.12.2014 - Znajomy dostaje telefon. Okazuje się, że jest on niesprawny (brak zasięgu, porysowany itp.). 18.12.2014 - Wysyłam do serwisu (podali mi adres) paczkę wraz z "odstąpieniem od umowy". 30.12.2014 - Po kilku dniach proszenia o inf. odnośnie paczki/telefonu otrzymuje wiadomość - "Serwis potwierdził odbiór przesyłki od Państwa." 08.01.2015 - Po kolejnych dniach pytań otrzymuję wiadomość - "nie ma żadnych formalnych przyczyn aby odrzucić zwrot" - proszą mnie o podanie rachunku itp. 09.01.2015 - Otrzymuję wiadomość "Zleciłem wykonanie zwrotu" (co by to nie oznaczało..) 19.01.2015 - Otrzymuję wiadomość "Środki powinny już być na rachunku" (nie ma ich na moim koncie) 20.01.2015 - Po pytaniach odnośnie kasy kolejna wiadomość "Czekam jeszcze na odpowiedz z serwisu" ( ![]() 24.01.2015 - Otrzymuję wiadomość - "Mamy problem z ta paczką najprawdopodobniej "zgubił" ja serwis napisałem do dystrybutora skargę w tej sprawie - we wtorek powinen mieć Pan srodki na rachunku" I nie wiem co mam z nimi zrobić. Macie jakieś rady? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 23.06.2025 - 13:47 |