![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jakie rozwiązania najlepiej by się sprawdzały przy takim schemacie:
- domena główna programu partnerskiego - wiele różnych domen z produktami Wiadomo, reflink, ciasteczka. Klient kupuje usługę i teraz zamówienie muszę dodać do systemu głównego. Przychodzi mi kilka rozwiązań: 1. Iframe 2. Łączenie się z bazą zewnętrzną - mało elastyczne, choćby zmiana hasła do bazy wymagałaby by edycji na każdej stronie + powielanie tych samych fragmentów kodu na wielu stronach 3. Formularz HTML po stronie produktu, action już przekierowywuje do aplikacji właściwej. Ile się da to zastosować walidacji po stronie klienta, aby uniknąć wyświetlania innej strony. Jeżeli by już PHP musiał jakiś zwrócić błąd no to jakaś strona bez większej grafiki tylko: NAZWA PRODUKTU - FORMULARZ ZAMÓWIENIA Wystąpił błąd X Powrót do sklepu W tym przypadku domena już się zmienia i może to troszkę zniechęcić (wystraszyć klienta). W przypadku idealnego przebiegu po wysłaniu formularza zostanie przekierowany prosto do systemu płatności. 4. API. Wybrałbym 3 albo 4, albo może ma ktoś jakieś ciekawe doświadczenia, pomysły? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.09.2025 - 16:08 |