![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 19.03.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
na wstępie zaznaczem że jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Jak w temacie czyli mam zainstalowany skrypt do gry plemiona gdzie wczoraj była aktualizacji gry a co za tym idzie skrypcik przestał działać a jest mi on bardzo potrzebny więc pytam tęgich głów czy jest szanasa na poiprawienie teg błędu ?
ot skrypt java script:function MarketMain(){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild((IMG:style_emoticons/default/cool.gif) }function getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return getdoc};doc=getGameDoc(window);function FillRes(){var resources=doc.forms[0];function getValue(input){var value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return value}var wood=getValue(resources.wood.value);var clay=getValue(resources.stone.value);var iron=getValue(resources.iron.value);function OKClick(){var arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('OK')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function insertValues(){var URLargs=doc.URL.split("&");for(var i=0;i<URLargs.length;i++){var args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(reso urces.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OKClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else{MarketMain()} a oto błędy jakie pokazuje konsola 15:44:03.387 Metody getUserData() i setUserData() są przestarzałe. Należy używać WeakMap lub element.dataset. requestNotifier.js:64 15:44:03.401 Nieznana pseudoklasa lub pseudoelement „-webkit-full-screen”. Zbiór reguł zignorowany z powodu błędnego selektora. game.css:6 15:44:03.401 Nieznana pseudoklasa lub pseudoelement „full-screen”. Zbiór reguł zignorowany z powodu błędnego selektora. game.css:6 15:44:03.401 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „display”. Deklaracja opuszczona. game.css:6 15:44:03.401 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „background”. Deklaracja opuszczona. game.css:9 15:44:03.404 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „visibility”. Deklaracja opuszczona. game.css:12 15:44:03.404 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „background-repeat”. Deklaracja opuszczona. game.css:12 15:44:03.404 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-webkit-min-device-pixel-ratio”. game.css:12 15:44:03.404 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-moz-min-device-pixel-ratio”. game.css:12 15:44:03.404 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-o-min-device-pixel-ratio”. game.css:12 15:44:03.404 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „min-device-pixel-ratio”. game.css:12 15:44:03.405 Nieznana własność „box-sizing”. Deklaracja opuszczona. game.css:12 15:44:03.405 Oczekiwano deklaracji, ale odnaleziono „*”. Przeskoczono do następnej deklaracji. game.css:12 15:44:03.405 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „background”. Deklaracja opuszczona. game.css:12 15:44:03.405 Oczekiwano „none” lub adresu URL, ale odnaleziono „progid”. Błąd podczas przetwarzania wartości dla „filter”. Deklaracja opuszczona. game.css:12 15:44:03.406 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „background”. Deklaracja opuszczona. game.css:15 15:44:03.406 Oczekiwano „none” lub adresu URL, ale odnaleziono „alpha(”. Błąd podczas przetwarzania wartości dla „filter”. Deklaracja opuszczona. game.css:18 15:44:03.406 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-webkit-min-device-pixel-ratio”. game.css:24 15:44:03.406 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-moz-min-device-pixel-ratio”. game.css:24 15:44:03.406 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „-o-min-device-pixel-ratio”. game.css:24 15:44:03.406 Oczekiwano nazwy cechy mediów, ale odnaleziono „min-device-pixel-ratio”. game.css:24 15:44:03.406 Błąd podczas przetwarzania wartości dla „background”. Deklaracja opuszczona. game.css:27 15:44:03.408 SyntaxError: Using //@ to indicate sourceMappingURL pragmas is deprecated. Use //# instead game.js:2 15:44:03.419 Error: http://pl69.plemiona.pl/merged/game.js?1395238886 is being assigned a //# sourceMappingURL, but already has one 15:44:05.424 Nieznana własność „box-sizing”. Deklaracja opuszczona. game.php 15:44:05.643 Metoda getPreventDefault() jest przestarzała. Należy używać defaultPrevented. game.js:4 15:44:06.669 TypeError: villageCoords is null i CSS 15:44:03.387 Metody getUserData() i setUserData() są przestarzałe. Należy używać WeakMap lub element.dataset. requestNotifier.js:64 15:44:03.408 SyntaxError: Using //@ to indicate sourceMappingURL pragmas is deprecated. Use //# instead game.js:2 15:44:03.419 Error: http://pl69.plemiona.pl/merged/game.js?1395238886 is being assigned a //# sourceMappingURL, but already has one 15:44:05.643 Metoda getPreventDefault() jest przestarzała. Należy używać defaultPrevented. Ten post edytował artpaw 19.03.2014, 16:25:39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.08.2025 - 17:37 |