Witam na forum jestem nowy i chciałem prosić was o pomoc, dokładnie opisze wszystko od początku. Zaczynam się uczyć tworzenia stron w HTML i PHP więc nie jestem profesjonalistą więc proszę o wyrozumiałość jeśli nie będę czegoś pojmował za szybko. (IMG:
style_emoticons/default/smile.gif) przejdę może do sprawy ma stronkę internetową do poprawy i do dokończenia, w podstronie KONTAKT mam dane firmy i napisany formularz kontaktowy który po wypełnieniu pól wysyła informacje na Email do mnie i teraz potrzebuje wstawić JQuera żeby sprawdzał np. czy wpisany email jest poprawny jeśli nie to żeby wyświetlał komunikat że "podany email jest niepoprawny" czytałem sporu już o JQuery javascript ale nie mogę sobie dać rady. Wiem że jeszcze nie do końca opanowałem język php i html ale najlepiej się uczyć metodą prób i błędów. Poniżej wstawię mój formularz kontaktowy który mam w podstronie "kontakt"
<div style="clear: both;">
<h3>Formularz kontaktowy</h3>
<?php
if (empty($_POST['submit'])) {
echo "<table border=\"0\"><form method=\"post\"> <tr>
<td>Imię i nazwisko*</td>
<td><input type=\"text\" name=\"imie\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Firma</td>
<td><input type=\"text\" name=\"firma\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Ulica</td>
<td><input type=\"text\" name=\"ulica\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Kod pocztowy</td>
<td><input type=\"text\" name=\"kod pocztowy\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Miejscowść</td>
<td><input type=\"text\" name=\"miejscowość\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Telefon</td>
<td><input type=\"text\" name=\"telefon\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>E-mail*</td>
<td><input type=\"text\" name=\"email\" style=\"width: 250px\"></td>
</tr>
<tr>
<td>Zapytanie*</td>
<td><textarea name=\"tresc\" style=\"width: 450px; height: 200px\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td><input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Wyślij\">
<input type=\"reset\" value=\"Od nowa\"></td></form>
</tr>