Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 75 Pomógł: 20 Dołączył: 8.10.2012 Ostrzeżenie: (0%)
|
witam no wiec pise sobie taka gre w jquery. sa 2 obiekty, jeden gracz drugi to cpu. ruch juz zrobilem, teraz chce by cpu w nas strzelał. i zastanawiam sie jak załatwic ruch pocisku. co jakis czas bylby tworzony nowy obiekt to okej, ale jak ustawic mu odpowiedni kat, a wlasciwie odpowiednio zwiekszac top i left zeby byl realistyczny tor ruchu?
![]() teraz robie tak ze dziele wieksze przez mniejsze (daze do tego zeby obiekt przesunal sie o 1 w gore/lewo i o mniej niz 1 w gore/lewo) mno i wyhdzie mi ze powinien sie ruszyc: 1 w lewo, 0.3 w gore. No i tu zaczynaja sie schody. Czy da sie jakos nakazac w js ruch o 0.3 piksela? czy on to sobie bedzie liczyl i zrobi 0.3,0.6,0.9 i tu sie ruszy o ten piksel? czy zaokragli w dol i w ogole sie nie ruszy? pewnie sie nie ruszy, wiec pomyslalem ze bede do zmiennej przypisywal co sekunde wartosci. i gdy zmienna bedzie wiecej niz 1 to zrobie ruch o 1 i odejme od zmiennej 1 i tak w kolko. ale moze macie jakies inne pomysly jak to zrobic? |
|
|
|
tab tor ruchu pocisku w grze 2d + problem z połowa piksela 19.11.2012, 17:34:35
redeemer Jak przechowujesz x,y jako zmiennoprzecinkowe to n... 19.11.2012, 17:45:44 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 20.08.2025 - 02:38 |