![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 33 Pomógł: 6 Dołączył: 30.06.2008 Skąd: Bytom Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Tworzę sobie silniczek gry (2D) i stanąłem na pewnym problemie - co z ruchem gracza w trakcie skoku? W rzeczywistości nie możemy w trakcie ruchu się poruszać, ale w różnego typu platformówkach możemy taki ruch wykonać. Do podskakiwania wykorzystuje zwykły rzut pionowy - wszystko ładnie i płynnie wychodzi. Nie korzystam z przyśpieszenia, tarcia, oporu itd. - siła skoku jest określona z góry dla danej postaci, a grawitacja jest taka sama jak na kuli ziemskiej (9.80665). Do ruchu w trakcie skoku najpierw wykorzystałem ruch poziomy - lecz nie mam określonej siły rzutu (podczas skoku jest ona w końcu zerowa), później spróbowałem rzut ukośny - lecz nadal jest to nieralistczne. Proszę o jakieś podpowiedzi co do wzorów lub sposobu wykonania takiego skoku. Pozdrawiam Kemsan |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 20.06.2025 - 19:05 |