![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 7.11.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Na początku przedstawię sytuację w mojej pracy: baza danych stoi na: Oracle 10g Relase 10.20.0.4.0 - 64 bit With the real Application Clusters option. System operacyjnym na serwerze bazy danych jest Linux SUSE. Baza danych współpracuje z aplikacją InfoMedica. Teraz opiszę problem który pojawia się prawie codziennie. Dodam jeszcze że liczba użytkowników podłączonych do bazy poprzez aplikację InfoMedica to ponad 450 user'ów. Najgorzej jest jak jest ostry w dni robocze to wtedy pojawia się błąd podłączenia do bazy danych [tu zrzut ekranu z aplikacji: ![]() Komunikat znika po kilku minutach lub po kilku kliknięciach ok --> w aplikacji InfoMedica "zatwierdź". Czasami takim rozwiązaniem jest że w aplikacji Toad for Oracle w session browser kilkam na jakimkolwiek użytkowniku "kill session" to wtedy mam tak jakby otwartą furtkę by móc połączyć się z bazą danych. Jest do duży problem, gdyż użytkownicy nie mogą się za każdym razem połączyć Aplikacją do bazy danych co za tym idzie brak możliwości pracy. Proszę o jakieś rady. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Z góry dziękuję. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 15:46 |