![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 102 Pomógł: 0 Dołączył: 1.04.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kafle (ang. tiles), aby ułożyć je obok siebie w rzucie izometrycznym, należy wysokość podzielić przez dwa minus szerokość... jednak jak ułożyć obok siebie kafle podobne do tych z F2? http://wiki.fifengine.net/images/4/4d/Fo2_single_tile.gif
Jaki algorytm musiałby być tu zastosowany? standardowe obliczanie wartości dla izometrii (kafla takiego jak ten http://www.xnaresources.com/images/tutoria...4_tileview.png) (64x32)
Ten post edytował uncuncunc 1.11.2012, 14:47:30 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 28.09.2025 - 14:11 |