![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Piszę grę, zastanawiam się jak rozplanować sobie klasy, czy wrzucić wszystko do worka czy nie, chodzi dokładnie o to, że obecnie mam dwie klasy, jedna służy do zarządzania samymi użytkownikami, tj. logowanie, zmiana hasła, rejestracja etc. druga natomiast obsługuje rzeczy związane stricte z grą, punkty, surowce. Zastanawiam się czy połączyć je jakoś, czy zostawić w takiej postaci. Póki co wiem, za co każda odpowiada i gdzie czego szukać, wydaje się to przemawiać na korzyść tego rozwiązania.
Drugie pytanie: chcę mieć możliwość zwrócenia danych w odpowiednim formacie np. JSON, XML, z początku myślałem o rozwiązaniach rodem z C#, np. klasa.metoda().toString() odpowiednikiem w php byłaby klasa-> metoda()-> toString() czy da się coś takiego zrobić? Drugim rozwiązaniem jest napisanie klasy, która przyjmowałaby dwa argumenty dane i format w jakim mają zostać zwrócone, jednak druga konstrukcja jest o wiele mniej wygodna. -------------------- Zainteresowania: C#, PHP, JS, SQL, AJAX, XML, C dla AVR
Chętnie pomogę, lecz zanim napiszesz: Wujek Google , Manual PHP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 09:46 |