Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript][PHP]Ukrywanie i pokazywanie części kodu za pomocą select
mich123

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Na wstepie zaznaczę, że nie znam się ani na php ani java script, większość tego co udało mi się już zrealizować znalazłem w sieci i poprzerabiałem do swoich potrzeb, jednakże jest problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Otóż, mam listę wyboru:

1. <select name="ILE">
  2. <option>NIC</option>
  3. <option>Blok pierwszy i drugi</option>
  4. <option>Blok pierwszy, drugi i trzeci</option>
  5. <option>Blok pierwszy, drugi, trzeci i czwarty</option>

Być może takich bloków musiałbym zbudować kilka. Po wybraniu odpowiedniej opcji pokazują się wskazane bloki.

Bloki mogą być zawarte w DIV, np:
  1. <div id="blok1" style="DISPLAY: none">.....jakiś kod, tabele itp</div>
  2. <div id="blok2" style="DISPLAY: none">.....jakiś kod, tabele itp</div>
  3. <div id="blok3" style="DISPLAY: none">.....jakiś kod, tabele itp</div>
  4. <div id="blok4" style="DISPLAY: none">.....jakiś kod, tabele itp</div>

Wszystko to jest częścią większego formularza, i w tych blokach również będą nasęepne rozbudowane części, z którymi już sobie poradziłem.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

EDIT:

Podobny problem miałem z przyciskami radio i pokazywaniem/ukrywaniem wybranego fragmentu kodu i robiłem to tak:

1. <INPUT TYPE="radio" NAME="pyt" VALUE="tak" onClick="document.getElementById('ukryty1').style.display='block';" />tak
  2. <INPUT TYPE="radio" NAME="pyt" VALUE="nie" onClick="document.getElementById('ukryty1').style.display='none';" />nie
  3.  
  4. <div id="ukryty1" style="DISPLAY: none">
  5. jakiskod
  6. </div>

Chciałem to zrobic podobnie, jednakże nie wiem jak (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

EDIT 2
<hr>
Gdybym chciał to zrobic za pomoca przycisków radio wyglądało by to tak:

1. ILE?
  2. <INPUT TYPE="radio" NAME="czy" VALUE="nic" onClick="document.getElementById('blok1').style.display='none',