Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 377 Pomógł: 9 Dołączył: 2.11.2010 Ostrzeżenie: (0%)
|
Cześć, robię grę wyścigową w FLASH (puki co mam ją zrobioną pod 1 osobę) chce zrobić aby można było z nią zagrać w kilka osób przykładowo 5 (wcześniej chciałbym wybrać ile), nie wiem jak ma to działać za bardzo, muszę na pewno:
- Wysłać swoją pozycję tj. X i Y (2d), ID oraz prędkość ?. - Odebrać pozycję i inne zmienne innych graczy. Używając mysql zawalę maksymalnie serwer, bo te dane musiał bym zrobić w pętli która rozpoczyna się gdy włączę plik FLASH i połączą się wszyscy gracze, aż do końca. Wiedząc, że 1 okrążenie trwa średnio 30-60sekund, trzeba wysłać i odebrać zapytanie do mysql średnio 1x na 0,1s (albo i mniej) czyli są to liczby rzędu kilkunastu tysięcy zapytań w ciągu 1minuty, chyba, że jest jakiś inny sposób na zastosowanie tego ?. Czy do tego potrzeba serwera dedykowanego, czy wystarczy zwykły wirtualny (chodzi mi tylko, czy da rade postawić na wirtualnym czy potrzeb jakiegoś serwera postawić na linuxie/windows, czy tylko wystarczą podstawowe zainstalowane funkcje.) ?. Pozdrawiam i z góry dziękuje. |
|
|
|
Giluś Komunikacja między użytkownikami w Flash. 26.12.2011, 20:49:04
wookieb Poczytaj o Red5 i komunikacji socketowej. Następni... 26.12.2011, 21:02:03 
szmerak Cytat(wookieb @ 26.12.2011, 21:02:03 ... 26.12.2011, 21:37:33
Giluś Jestem troszkę laikiem w sprawach Flash, wiec post... 26.12.2011, 21:12:31
wookieb Więc rozczaruję Cię. Nie da się odpowiedzieć na to... 26.12.2011, 21:16:41
wookieb No i własnie o to chodzi. To matematyczny "al... 26.12.2011, 21:43:45
Crozin Nie tak łatwo jest zrobić grę sieciową czasu rzecz... 26.12.2011, 21:49:10
szmerak Crozin chodzi ci mniejwięcej o takie coś...?
Serw... 29.12.2011, 02:14:52
Crozin Nie, zwykła pętelka nie wystarczy. W tego typu grz... 29.12.2011, 02:40:41 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 13:06 |