![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 19.09.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć.
Piszę sobie sklep internetowy. Nie mam problemów w kwestiach technicznych, w merytorycznych już tak. Wyobraźmy sobie, że klient dodał produkt do koszyka, a potem administrator zmienił cenę tego produktu. Sytuacja, w której zmieniłaby się cena w koszyku wydaje mi się nie do zaakceptowania. Widzę dwie możliwości: albo informować o zmianie ceny, albo pozostawić starą cenę w koszyku. Ta druga wydaje mi się lepsza, pytanie tylko po jakim czasie czyścić taki koszyk (żeby nie było sytuacji, że ktoś po 2 tygodniach dalej ma w koszyku produkt w starej cenie:D ). Kolejna rzecz: klient przeszedł do formularza zamówienia. W czasie kiedy go wypełniał administrator zmienił stan magazynowy, albo ktoś inny kupił produkt, który jest w koszyku naszego klienta. Chodzi o to, że ilość jaką wrzucił do koszyka jest już niedostępna (a być może produkt został nawet usunięty). Co teraz? Wyświetlać informację, że stan magazynowy uległ zmianie? A może przy przechodzeniu do formularza zamówienia zmieniać stan magazynowy produktu o zamawianą ilość powiedzmy na 10 minut. Po 10 minutach formularz stawałby się nieaktywny, a stan produktu wracał do starej wartości. Pytanie kieruję głównie do osób, które pisały już sklep internetowy. Jak rozwiązaliście te kwestie. Być może ktoś wie jak wygląda to w darmowych rozwiązaniach? Ja sprawdziłem na razie Open Cart. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 26.06.2025 - 11:18 |