![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Na jakiej zasadzie tworzy się mapy izometryczne? Chciałbym coś takiego napisać, jednak nie wiem jaką stworzyć pętlę która obliczy konieczne wartośći do zbudowania takiej mapy. Na początke chce poukładać tzw tiles, standardowo tekstura to 64px szerokości na 32px wysokości czyli normalna wartość dla izometrii.
Nie wiem tylko jak stworzyć prostą mapę np 5x5 pól, czyli 25 obiektów "tiles". Biorąc pod uwagę że obiekty są liczone od 0x0 w obu kierunkach. -------------------- Nie udzielam pomocy poprzez PW i nie mam GG.
Niektóre języki programowania, na przykład C# są znane z niezwykłej przenośności (kompatybilność ze wszystkimi wersjami Visty jest wiele warta). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 15.06.2025 - 13:57 |