![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 31.07.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Chciałbym przy użyciu technologii AJAX ze wsparciem PHP stworzyć grę MMO dla praktycznie nieograniczonej liczby graczy online. Jak wskazuje nazwa tematu, chciałbym, aby była to gra czasu rzeczywistego. Tak, wiem, że latency będzie olbrzymie, ale mi się udawało uzyskiwać przy optymalnych warunkach 50ms, a to bardzo dobry wynik. Nie wiem natomiast, jak dobrze wdrożyć te technologie do projektu. Korzystając z protokołu TCP/IP wystarczyło, aby klient przesyłał dane do serwera, a serwer do każdego z klientów. Tutaj jednak sprawa się komplikuje. Jako-takiego serwera nie ma. Jedyne, co na chwilę obecną potrafię zrobić z użyciem HTTP, to: klient przesyła zapytanie do pliku XML o dane innych klientów, a przy ruchu / jakiejkolwiek akcji, wysyła zapytanie do pliku PHP, plik PHP edytuje plik XML i zwraca ewentualnie "coś tam" do pliku JS. Jak dla mnie edytowanie 300 razy pliku XML na sekundę to głupie rozwiązanie. Ale lepszego wymyślić nie potrafię. Jakieś sugestie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 12:30 |