![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam forumowiczow
Poszukuje czegos, co nadawaloby pod system komunikacji z klientami. Cos pomiedzy B2B, helpdeskiem, a CMSem Nie musi byc to rozwiazanie darmowe (chociaz takie bym chetnie przetestowal), ale jako ze prowadze maly biznes, nie wchodza w gre jakies korporacyjne, drogie rozwiazania. Zdefiniowalem zakres obslugi przez taki portal - ma to byc po prostu rozszerzenie mojego obecnego systemu na zewnatrz - zeby klient mogl sobie sprawdzic wlasne rzeczy lub zrobic proste zgloszenia, bez potrzeby dzwonienia. Zakres podstawowy (czyli to, co byc musi): - zakres informacji przekazywanych DO klienta: informacje o zamowieniach, fakturach, platnosciach, serwisach, zgloszeniach problemow i dodatkowe informacje statyczne (dla wszystkich albo dla pojedynczego klienta), baza wiedzy i FAQ z wyszukiwarka - zakres informacji przekazywanych OD klienta: formularz zgloszenia serwisowego, zgloszenie problemow - wlasne wzory formularzy, omze byc przekazywane do mnie zwyklym emailem, bedzie to magazynowane u mnie w systemie lokalnym. - musi to byc w miare bezpieczne, nie chce przeginac z security, ale wolalbym zeby to nie bylo oparte na serwisach uznawanych powszechnie za dziurawe... - system nie wysyla zadnych emaili do klientow - to robie ja z poziomu swojego systemu obslugi... co najwyzej - ja zakladam konta swoich klientow i wysylam im informacje o mozliwosci logowania.. ewentualnie rejestracja automatyczna ze mna podsrodku, jako akceptujacym (czyli zamkniety system). - ja wlasnymi metodami wrzucam informacje do systemu (albo w postaci plikow html/xml gotowych do wyswietlenia, albo w postaci wpisow w bazie danych i zdefiniowanym raportem) Zakres dodatkowy: - pewien wyjatek od zamknietego systemu - mozliwosc sprawdzenia konkretnego zgloszenia lub serwisu za pomoca hasla jednorazowego (bez potrzeby logowania/rejestracji)... Cos jak sprawdzenie statusu wysylki w firmach spedycyjnych - forum - newsletter (jedyny wyjatek, kiedy taki system moze wysylac emaile do klientow). Zakres klientow - kilkaset firm. Nie wiem, czy sa na rynku jakies rozwiazania, ktore moznaby zaadaptowac (nie wiem, czy zwykly drupal/joomla/wordpress sprosta), czy tez trzebaby taki system zbudowac od zera.. Na wszelki wypadek juz sie ucze frameworka ignition (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Pozdrawiam Michal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 15:51 |