Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JS][CSS][HTML] Gra przeglądarkowa - bardzo obciąża procesor
sweter
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 623
Pomógł: 11
Dołączył: 1.01.2009
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
ostatnio wzięła mnie chęć na stworzenie gry przeglądarkowej przypominającej SimCity (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Mapka miastem (prezentowanym w rzucie izometrycznym) składała by się z, powiedzmy, 10000 kwadracików, gdzie 1 kwadracik (a właściwie romb, bo będzie to widok "z ukosa") = 1 divowi.
No i tu zaczynają się schody. No bo mapka nie będzie prezentowana cała od razu, tylko jej środkowa część, a reszta będzie overflow:hidden. Do przemieszczenia się po mapce będzie się używać "przeciągania" klikniętego kursora (czyli tak jak jest to normalnie w tego typu grach). Chciałem do tego użyć jQuery Draggable (http://jqueryui.com/demos/draggable/#events).
Niestety, gdy testowałem to, to strona strasznie klatkowała (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

I teraz pytania:
1. W jaki sposób mogę zwiększyć ilość klatek/sek przy przesuwaniu mapy?
2. Chciałem, aby zdjęcia domków, ulic, drzew były animowane. Niestety aby zrobić animację będę musiał użyć plików .gif, a te nie zapewniają mi gładkich przejść z koloru do przezroczystości.

Czy możecie poradzić mi jakich technologii miałbym użyć, aby uporać sobie z tymi zagwostkami?

Pozdrawiam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 22.09.2025 - 17:18