![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 623 Pomógł: 11 Dołączył: 1.01.2009 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
ostatnio wzięła mnie chęć na stworzenie gry przeglądarkowej przypominającej SimCity (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Mapka miastem (prezentowanym w rzucie izometrycznym) składała by się z, powiedzmy, 10000 kwadracików, gdzie 1 kwadracik (a właściwie romb, bo będzie to widok "z ukosa") = 1 divowi. No i tu zaczynają się schody. No bo mapka nie będzie prezentowana cała od razu, tylko jej środkowa część, a reszta będzie overflow:hidden. Do przemieszczenia się po mapce będzie się używać "przeciągania" klikniętego kursora (czyli tak jak jest to normalnie w tego typu grach). Chciałem do tego użyć jQuery Draggable (http://jqueryui.com/demos/draggable/#events). Niestety, gdy testowałem to, to strona strasznie klatkowała (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) I teraz pytania: 1. W jaki sposób mogę zwiększyć ilość klatek/sek przy przesuwaniu mapy? 2. Chciałem, aby zdjęcia domków, ulic, drzew były animowane. Niestety aby zrobić animację będę musiał użyć plików .gif, a te nie zapewniają mi gładkich przejść z koloru do przezroczystości. Czy możecie poradzić mi jakich technologii miałbym użyć, aby uporać sobie z tymi zagwostkami? Pozdrawiam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.09.2025 - 17:18 |