![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 319 Pomógł: 118 Dołączył: 26.11.2003 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Może podzielicie się swoimi doświadczeniami/rozwiązaniami dotyczącymi komunikatów w serwisie. Chodzi mi o wszelkiego rodzaju wiadomości, w tym błędy, które nie wymagają osobnej podstrony (np. w ustawieniach: "zmiany zostały zapisane" 1. Zwyczajnie wyświetlać komunikat po wykonaniu akcji Tylko, że jak po akcji robimy redirecta, to już takie coś nie przejdzie 2. Można zrobić przekierowanie na tą samą stronę z dodatkowym parametrem, który będzie odpowiadał jakiejś konkretnej wiadomości No ale są i minusy takiego rozwiązania - po przeładowaniu strony, dalej widnieje komunikat - wszystkie komunikaty musimy ładnie numerować, oznaczać 3. Wiadomość w sesji, która przeterminuje się po odświeżeniu strony, więc zobaczymy ją tylko raz Minusy? Może ktoś je wytknie Ktoś może ma inne propozycje? Albo potrafi wybić z głowy, któreś z powyższych? Wiele serwisów korzysta z rozwiązania 2go, ale mi osobiście najlepiej przypodobało się 3cie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 27.08.2025 - 00:02 |