Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 38 Pomógł: 1 Dołączył: 21.11.2006 Skąd: Ozorków Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
zastanawiam się nad stworzeniem gry online, w której na jedną grę przypadać będzie 6 osób(3 vs 3) oraz gracze obserwatorzy. Gra będzie piłkarzykami online, w którym każdy gracz kieruje jedną postacią. Zastanawia mnie jakie są najlepsze/najszybsze rozwiązania, których można użyć do stworzenia takiej aplikacji? W jaki sposób przeprowadzić wymianę danych o położeniu poszczególnych postaci oraz piłki pomiędzy wieloma internautami w czasie rzeczywistym? Jakie języki dadzą największą oszczędność zasobów serwera w stosunku do ilości działań jakie ma wykonać system (różna siła uderzenia, dokładność podań postaci)? Wiem już, że raczej http streaming nie będzie w stanie sobie z tym poradzić, zatem w grę wchodzą zapewne alternatywne protokoły. Będę bardzo wdzięczny za Twoje przemyślenia w tym temacie. |
|
|
|
Kamil Rybczyński Gra online piłkarzyki 16.06.2010, 18:28:11
fifi209 Moim zdaniem Java nada się do tego celu świetnie, ... 16.06.2010, 18:48:10
Spawnm Pewnie c/c++ i sockety . 16.06.2010, 18:48:23
bartg Na stronie to flash albo java najlepiej 17.06.2010, 07:37:16
Spawnm Autor powiedział że chce grę online , nie powiedzi... 17.06.2010, 09:53:24
Kamil Rybczyński Faktycznie nie napisałem czy gra ma funkcjonować p... 17.06.2010, 09:57:45
nmts To zależy od serwera głównie, we flashu robisz tyl... 17.06.2010, 10:30:20 
fifi209 Cytat(nmts @ 17.06.2010, 11:30:20 ) T... 18.06.2010, 14:40:58
Moli Jeśli przeglądarkowa to java albo flash, jeśli nie... 18.06.2010, 20:08:12
yevaud moim zdaniem rozpisz sobie jakie dokladnie zalozen... 18.06.2010, 20:13:16 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 14:50 |