Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 33 Pomógł: 0 Dołączył: 14.06.2009 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam!
Robię sobie galerię screenów z gier i mam mały problem z dublującymi się losowymi obrazkami. Żeby było jaśniej zamieszczam poniżej screen: (IMG:http://tsukuru.cyberdusk.pl/upload/Image264.png) Jak widać na powyższym obrazku to aż trzy obrazki(spośród czterech(pierwszy tytułowy obrazek nie jest losowy)) wywaliło mi takie same. Rzecz jasna wygląda to beznadziejnie. Mam taki kod:
Teraz na wyświetlanie obrazka próbowałem coś takiego:
Taka mała ciekawostka. Czasem sobie dłubię w programie RPG Maker 2003 i tam jest właśnie coś podobnego: (IMG:http://tsukuru.cyberdusk.pl/upload/Image3.png) Jak widać na powyższym obrazku mamy na początku label1 i gdy warunek nie zostanie spełniony to pętla przeskakuje z powrotem do label1 i dokładnie o coś takiego mi chodzi. Oczywiście domyślam się, że można to chyba nawet inaczej zrobić. Jak można to nie pogardzę podpowiedziami, ale to też bym chciał wiedzieć to o co proszę. Jeszcze jak widzicie w powyższym kodzie cokolwiek co można zoptymalizować to też chciałbym byście mi to wytknęli, nie pogardzę niczym. Z góry dzięki i pozdrawiam! |
|
|
|
kvachu [PHP]Pętla sprawdzająca 18.02.2010, 20:37:54
Wicepsik [PHP] pobierz, plaintext $losowy = array(... 18.02.2010, 20:43:07
kvachu Wicepsik, nie potrafię tego użyć ; [.
Proóbowałem ... 18.02.2010, 21:20:51
Wicepsik [PHP] pobierz, plaintext foreach($losowy as $v... 18.02.2010, 22:34:53 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 26.12.2025 - 22:46 |