![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 230 Pomógł: 3 Dołączył: 8.01.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Mam taki problem - stworzyłem grę internetową, w której odbywają się mecze - każdy jest generowany na podstwie umiejętności zawodników + element losowy. Mecz ma być generowany na bieżąco, ponieważ użytkownicy mają mieć możliwość ingerencji w mecz (zmiany itp.). Narazie rozwiązałem to tak, że co 1 minutę poprzez cron odpalam skrypt który ciągle oblicza kolejne akcje (przytrzymuję go na loopie przez sleep na 60 sekund). Nie da rady odpalić go tak po prostu na loopie sleep() bez końca, bo jest w końcu jakiś limit wykonywania się skryptu.
Do czego zmierzam - czuję że ten mój sposób nie jest za wydajny, wydaje mi się że coś nawet serwer przez to przymula. Ma ktoś jakiś pomysł w jaki inny sprytny sposób można ten problem rozwiązać? -------------------- http://estender.net - profesjonalne strony i aplikacje internetowe (Ruby on Rails, Kohana PHP)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 18:31 |