Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Generowanie zdarzeń w meczu siatkarskim, Menedżer siatkarski, mecz live
Apocalyptiq
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 230
Pomógł: 3
Dołączył: 8.01.2008

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Witam!

Pracuję nad menedżerem siatkarskim, robię jego drugą wersje (poprzednią pisałem bez żadnego frameworka i taki jest burdel w kodzie, że aż sie nie chce w kod zaglądać (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ).

W grze tej jest transmisja meczów na żywo. W poprzedniej wersji rozwiązałem to tak, że o godzinie startu meczu generowałem wszystkie jego wydarzenia, do końca, a później tylko stopniowo te wydarzenia (akcje) serwowałem oglądającym.

Teraz chciałbym wprowadzić możliwość wprowadzania podczas meczu zmian, więc poprzednie rozwiązanie meczu odpada.

Jedna akcja trwa tak średnio 15 sekund, więc cron jobem nie da rady ich stopniowo generować - crona można najcześciej włączać co 1 min (chyba że tylko na moim hostingu tak jest, ale myśle że nawet jakby dało rade, zajechałbym pewnie serwer :-)

Jeden pomysł jaki narazie wpadł mi do głowy, to tak: wygenerować zdarzenia pierwszej akcji, uśpić php ( sleep() ) na czas trwania akcji, następnie wygenerować następną itp. Tylko że hosting, na którym najprawdopodobniej będzie gra (prohost.pl) ma limit wykonywania skryptu na 40 sekund, więc i tu klapa :/ Jakby ten limit był chociaż na minutę, może i dałoby radę - co minute odpalać cronem obliczacz akcji, i na zmiane generowanie akcji i sleep(). Ale czy to jest dobre rozwiązanie?

Może ktoś pracował przy podobnym projekcie, macie jakieś fajne pomysły, jak generować poszczególne akcje tak, aby dać możliwość użytkownikom ingerencji w przebieg meczu (zmiany, branie czasu)?
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 14.09.2025 - 23:01