Na wstępie powiem że jestem dopiero początkującym i nawet nie raczkuje tylko siedzę puki co (IMG:
http://forum.php.pl/style_emoticons/default/blinksmiley.gif) a więc mam do napisania projekt: okno logowania rejestracji i zamówień. Napisałem już okna rejestracji logowania i zamówienia w htm (formularze) i skrypty w php obsługujące rejestracje i logowanie. Wszystko działa nieźle ale w zamówieniach muszę wyświetlić informacje o zalogowanym użytkowniku i nie wiem jak odwołać się do pliku log.php gdzie on się zalogował. Wstawie kod to pewnie zrozumiecie o co chodzi (IMG:
http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) Pewnie zastosowałem wiele bezsensownych rozwiązań ale dopiero zaczynam więc jeśli coś mi działa to dla mnie jest już ok (IMG:
http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) Przy pisaniu korzystałem z jednego z tematów z tego forum i napisanego przez użytkownika skryptu.
<form action="log.php" method="POST"> <a href="rejestracja.php">zarejestruj sie
</a>
<form action="rej.php" method="POST" >
<form action="zam.php" method="POST">
<tr><td><input type="submit" value="Wyslij Zamowienie" /></td></tr> <tr><td><input type="reset" value="Wyczysc Wszystko" /></td></tr>
<html>
<head>
<title>Wynik</title>
</head>
<?php
{
$haslo1 = $_POST['haslo1'];
$haslo2 = $_POST['haslo2'];
$nick = $_POST['nick'];
$imie = $_POST['imie'];
$nazwisko = $_POST['nazwisko'];
$Data = $_POST['data'];
$Miasto = $_POST['miasto'];
$kod = $_POST['kod'];
$ulica = $_POST['ulica'];
$plik = $nick.".txt";
if($haslo1 != $haslo2)
{
print ("Wystapil blad: hasla nie sa takie same"); require ('rejestracja.html');
} else
if(empty($_POST['haslo1']) or
empty($_POST['haslo2']) or
empty($_POST['nick']) or
empty($_POST['imie']) or
empty($_POST['nazwisko']) or
empty($_POST['data']) or
empty($_POST['miasto']) or
empty($_POST['kod']) or
empty($_POST['ulica'])) {
print ("Wystapil blad: wszystkie pola nie zostaly wypelnione"); require ('rejestracja.html');
} else
{