Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [Wszystko] Początek od 0
banite

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam, na początku chciałbym zaznaczyć że potrzebuję rzetelnej pomocy!
Do tego, nie jestem dzieckiem które nagle rzuca się z motyką na słońce i chce się nauczyć w tydzień webmasteringu, proszę o nie lekceważenie mojego problemu.
Otóż, zamierzam za kilka miesięcy rozpocząć prace nad dużym serwisem, z racji tego że jestem zaawansowanym grafikiem komputerowym [szczególny nacisk na animację i retusz] pozostaje mi tylko zgłębić umiejętność tworzenia stron zawierających[przepraszam ale nie znam nazewnictwa naukowego dlatego użyje prostych słów]:
1. Rejestrację/Logowanie
2. Filmy .flv [chodzi o umieszczenie własnego filmu który będzie na ftp/ czyt. nie chcę filmów z youtube.com]
3. Po najechaniu myszką na dane "hiperłącze" pojawia się na dole kilka nowych "hiperłączy" [np. Home > News History Blablabla]
4. Automatyczne pobieranie informacji z bazy danych [data/godzina, wiek użytkowników]
5. Zarządzanie stroną [wprowadzanie nowego tekstu] w środowisku przeglądarki [będąc w połączeniu ze stroną ofc]
6. Minimum zabezpieczeń [słyszałem że wiele stron wyglądających bardzo profesjonalnie są narażone na atak pseudohakieruf]
Zauważyłem że [m.in. tutaj] rejestracje są podobne/identyczne [mniemam że są gotowe arkusze]. Czy samodzielne zrobienie rejestracji [buttony, oskryptowanie itd] jest wybitnie trudne/czasochłonne?

Teraz pojawia się właściwe pytanie:
Jak nauczyć się tworzenia takiej strony [manuale poradniki bądź dobre książki]? Linki i tytuły mile widziane.
Czy taka strona będzie wymagała użycia wszystkiego? [wiem że php, xhtml, css to podstawa w takiej stronce ale czy cos jeszcze?]
Wyposażyłem się już w pajączka pro 5 jednak po stworzeniu banalnej strony [indexu] w htmlu próbowałem umieścić prosty skrypt php na stronie. Niestety nie widziałem żadnych efektów. Umieściłem taki skrypt z wyznacznikami <? i do tego pomiędzy <p> [w htmlu].