![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 131 Pomógł: 1 Dołączył: 15.10.2009 Skąd: gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Zawsze mam dylemat co do wyceny strony bo to zależy od wielu czynników. Planowałem stworzyć prosty kalkulator oparty o pewne cechy strony...Okazuje się że są takie twory jak kalkulatory do wyceny stron jednak mam pytanie czy wam również się wydaje że ten tutaj http://www.bbsoft.pl/wycena_strony.php jest trochę drogi ? Według mnie witryne którą jedna osoba jest w stanie stworzyć w tydzien kalkulator potrafi wycenić na 4tys netto.... Czy po prostu ja tak tanio robie strony ? ;p z góry dzieki za opinie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 39 Pomógł: 3 Dołączył: 17.09.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Im szybciej flash umrze tym lepiej. Powód? Jest tylko na jedną platformę, windows. Poszczególne implementacje HTML5 są z sobą niespójne i niekompatybilne (MS / FF / Chrome). To znaczy jest spójność która jest ok jeśli się tworzy proste stronki i to jest fakt tańsze. Ale przy skomplikowanych aplikacjach wychodzi drożej, bo praktycznie musisz wszystko pisać/testować 3 razy. Jest pełno gier HTML5 które działają pod jedną z 3 przeglądarek. Bo inny rendering czcionek, inne kontrolki, inne zachowanie animacji CSS czy inna prędkość pewnych mechanizmów jest ok na stronach ale nie do zaakceptowania dla gier. Jednak lepsze jest 95% pokrycie (windows + linux) niż 30% pokrycie (chrome, ff albo ie). Gadanie, że flash jest mniej dostępny niż HTML5 jest niepoważne, to demagogia. Na nokii 500 działa flash. Nie działa Angry Birds (w HTML-u) - na przykład. Myślisz pewnie że HTML to takie cudowne lekarstwo na wszystko dzięki któremu urządzenia bez mocy obliczeniowej będą mogły wykonywać skomplikowany kod bez użycia energii (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) W odróżnieniu od HTML5 jak we flashu zrobisz grę, to działa na 100% urządzeń z Windows, i jako-tako pod linuxem od razu i bez wysiłku. W HTMLu to samo zadziała pod jedną przeglądarką. No chyba, że się wysilisz i dostosujesz kod pod drugą (bo IE nie ma szans, jest zbyt wolne). A canvas...nie bądź śmieszny. Narysuj linię z antyaliasingiem. Nie da się ... "browser dependant". W grach zaczęto to stosować w latach 90-tych. We flashu to 2 linijki kodu. W Canvas nie ma nawet tego w specyfikacji. Nie ma najprostszych filtrów, właściwie to nie ma NIC. Flash to przy tym jak porównywanie skomplikowania rakiety kosmicznej do cepa. Z trybem 3D ciągle są problemy. Powtarzasz obiegowe mity, bo nie wiesz o czym mówisz. Do tego websockets... ja sobie nie wyobrażam pisania kompletnej gry przy tak zjebanej (za przeproszeniem) implementacji socketów na platformie. We flashu masz duże, komercyjne produkcje (league of legends)... i działa. >Bardzo mnie zastanawia co to jest poważny serwis. Bank, sklep internetowy. Poważny serwis to taki, gdzie ludzie bardziej szanują użytkownika niż mrugające badziewie. Co robisz jak nie działa twitter? Nic. Co robisz jak pada bank? Dzwonisz na infolinię, przecież gdyby takie coś używano na stronach banków to w miesiąc koszty supportu doprowadziłyby każdy bank do ruiny. Ten post edytował xdev 26.09.2012, 19:34:41 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 03:45 |