![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 348 Pomógł: 26 Dołączył: 8.10.2008 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Meritum to 3 pytania zawarte w podtytule.
Od jakiegoś czasu w wolnych chwilach robię proste gierki w JS. Czasami jak mi się nudzi lubię pograć w jakąś strategie. Niestety żadna z gier w jakie grałem nie była "idealna", zawsze czegoś brakuje, zawsze mam wrażenie, że zrobiłbym coś lepiej itd... Rozplanowałem punktowo gierkę którą chciałbym zrobić. Ciężko opisać jaka miałaby być ale byłoby to coś podobnego co "Master of The Secret Sea" (online, dobrze zaczęta, szybko się nudzi) jednak o wiele bardziej rozwinięte. Większy świat, więcej możliwości itp. Zdaje sobie sprawę, że aby nauczyć się robić cokolwiek w tym kierunku potrzeba wiele czasu. Kiedyś w podobny sposób postanowiłem nauczyć się PHP, aby zrobić sobie stronę i teraz pracuje w tym fachu także myślę, że jakieś szanse mam. 1. Jak jest lepiej (łatwiej, szybciej itp.) robić taką grę pod przeglądarkę, czy pod windows? 2. W jakiej technologii? 3. Do tej pory wszystko co robiłem polegało na tym, że ruszamy elementem na stronie i coś tam robimy. A teraz chodzi o coś takiego gdzie element jest na środku a otoczenie się rusza... To jest dla mnie jak na razie największą zagadką... Ten post edytował Adi32 3.09.2012, 14:06:46 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Obejrzyj sobie http://www.youtube.com/watch?v=iZ5ky19IqC0
Grą narazie zastopowana, bo to wydaje się proste. Kod silnika gry po stronie przeglądarki przepisywałem z 3 razy. Oparte całośc na obrazkach + kafelkach. Licze odleglosc klikniecie od miejsca gdzie gracz stoi i wiem w co kliknąłeś. Ogólnie masakra. Jest multi tak że widać innych graczy ale działa to jak działa. Duże problemy z wydajnością. Ja to robiłęm 3 lata a i tak dużo zostało do zrobienia. Odradzam zabawy w takie coś ;d |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 18:20 |