![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 350 Pomógł: 31 Dołączył: 23.05.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Potrzebuje pomocy z integracją płatności, mam dwa pytania. Mamy do dyspozycji trzy linki, które musimy podać dla w/w strony;
a) płatność udała się (IMG:style_emoticons/default/cool.gif) płatność nie udała się c) raport 1) W którym linku miałbym zarządzać statusem zamówienia? Tak abym uaktualnił kolumnę np. "oplacony = 1 WHERE zamowienie = 512" Niby link A, ale co w przypadku gdy ktoś postanowi "ręcznie" wywołać taki link? Będę aktualizował mu status jak głupi a on nic nie będzie opłacał - jak zweryfikować wówczas czy płatność została dokonana? 2) Raport - co to właściwie jest? - mam takie urywkowe dane i po prostu mam informacje, że tam dostaje odpowiedź z serwisu płatności.pl i stanie płatności klienta. Czyli proces ten wygląda tak: KLIENT: I) Opłaca zamówienie II) Udało się, przekierowanie na poprawny URL III) Płatności.pl wykonuje request do mojego serwisu (na podstronę raportów) i na podstawie przesłanych tam informacji aktualizuje status zamówienia, tak? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 350 Pomógł: 31 Dołączył: 23.05.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeszcze jedno pytanie - ten raport kiedy mam uruchamiać? raz na jakiś czas (cron) czy po udanej tranzakcji zrobić request do strony płatności i sprawdzić status?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.09.2025 - 02:04 |