![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 447 Pomógł: 191 Dołączył: 26.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jestem w trakcie kończenia sklepu internetowego (tzn. jestem jednym z wykonawców). Jak w każdym sklepie, jedną z funkcjonalności także tego sklepu jest wpisywanie ceny za dany produkt i wysokość podatku vat. Na podstawie ceny (która jest w domyśle ceną netto) i wysokości podatku vat obliczana jest cena brutto.
Klientowi zaczął teraz przeszkadzać ten system (gdy sklep jest praktycznie gotowy). Uważa, że obecny sposób działania jest błędny. Według niego to powinno być tak, że wpisujemy do panelu cenę brutto, a cena netto powinna być obliczana na podstawie ceny brutto i vatu. W specyfikacji/umowie nie było nic wspomniane na ten temat. Czy takie coś jest może standardem w sklepach internetowych ? Nie wiem jak mam się zachować w tej sprawie, klient miał dużo dodatkowych "domyślnych" wymagań, które nie były ujęte w umowie i je dla świętego spokoju robiłem, ale powoli mnie to przestaje bawić. Kieruję do was zapytanie: Czy waszym zdaniem jest to rzecz oczywista i powinienem tak zrobić jak klient sobie życzy, czy może dodatkowa funkcjonalność ? Ten post edytował peter13135 10.08.2012, 12:07:30 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
~cojack dobrze pisze. Do tego rada ode mnie: jeśli przeczuwasz, że mogą być problemy z klientem to wszystko uzgadniajcie w takiej formie, by pozostał po tym ślad. Żadnych rozmów telefonicznych, wszystko mailowo lub w formie aneksów do umowy. Potem klient wyprze Ci się w żywe oczy ustaleń, zagrozi oddaniem sprawy do sądu za niewykonanie zlecenia, przez co poniósł straty finansowe itd. Ja raz się sparzyłem i teraz jestem ostrożniejszy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 11:33 |